شورتکس زنانه چیست؟
نوشته شده توسط : مد لباس

در روزهای قاعدگی بانوان فشارهای زیادی را تحمل می کنند چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی. در این میان وجود یکسری امکانات و لوازم بهداشتی تا حدی می تواند از بار فشار روانی که تحمل می کنند بکاهد. شورت پریودی یا شورت مخصوص قاعدگی یکی از انواع لباس زیر زنانه است که این روزها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شده و روزانه به متقاضیان استفاده از آن افزوده می شود. بانوان عزیز با کسب آگاهی بیشتر می توانند از لوازم بهداشتی و شورت ها و پدهای مختلفی که برای راحتی و آسایش آنان ساخته و تولید می شوند، استفاده بهینه تری داشته باشند. در این یادداشت قصد داریم با بیان مجموعه ای از نکات، شما را برای خرید شورتکس زنانه راهنمایی نماییم.

شورتکس زنانه چیست؟
شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.

شورتکس های خوب و باکیفیت نیلاتن، تا سه برابر قابلیت جذب دارد و اجازه نمی دهد که لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتکس یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. از نظر ظاهری مانند شورت زنانه نخی ساده است با این تفاوت که این محصول دارای یک لایه اضافی نانو می باشد که تماما پشت کار را از داخل پوشش می دهد.

این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

شورت مخصوص پریودی چگونه کار می کند؟
شورتکس های زنانه بهداشتی درست است که ظاهری ساده مانند شورت زنانه دارند اما از نظر عملکرد و ساختار تفاوت فاحشی میان این دو محصول Underwear وجود دارد. شورت بهداشتی بانوان دارای یک لایه اضافی است که مانع از نشت هر گونه لک یا خون به لایه های بالایی یا لباس رویی است.

بسیاری از بانوان به این شورت های زنانه مخصوص پریودی اعتماد چندانی ندارند، پیشنهاد نیلاتن این است که برای اطمینان بیشتر، بهتر است برای شروع آن را در روزهای سبک خونریزی بپوشید و حتی می توانید به عنوان یک لباس زیر پشتیبان از آن استفاده نمایید. شورتکس ها قدرت جذب بالایی دارند و کار یک یا دو تامپون را انجام می دهند.

میکا هولندر که بنیان گذار شرکت سیستین (شرکت تولید کننده شورتکس زنانه) در این رابطه می گوید: “یک راه خوب بمنظور تست شورت های قاعدگی نیز است که در روزهای خونریزی سبک آن را به مدت یک شب کامل بر تن داشته باشید. اگر در این یک شب امتحانش را خوب پس داد دیگر می توانید با خیالی آسوده آن را همیشه بپوشید. همچنین در روزهای سنگین پریودی می تواند به عنوان یک پشتیبان خوب به حساب آید.”

https://www.betterlives.ir/womens-shorts/





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: